wtorek, 20 stycznia 2015

Kwiatowy komplet :)


Tak jak wspominała zatęskniłam do tworzenia biżuterii. Postanowiłam wypróbować tutorial weraph na "Kwiatki Rose Petals". Na początku w środku miały być kryształki FB. Nie pasował mi jednak kolor i wielkość koralików, które zamówiła. Zastąpiłam je koralikami Toho o rozmiarze 6/0, są wielkości 4 mm. Po tej zmianie już byłam zadowolona z efektu i wykonałam 3 kwiatki. Powstał komplecik w moich ulubionych kolorkach :) Myślę że do tutorialu jeszcze wrócę, gdyż podoba mi się kwiatowa kula, którą można wykonać na podstawie tego schematu.




A Wam kochani przypominam o candy i pozdrawiam :)
Miłego tygodnia - pa pa.

3 komentarze:

  1. Choć zestaw kolorystyczny bransoletki nie mój , to kolczyki mnie oczarowały:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto osobiście kolczyki to moja ulubiona biżuteria, więc sądzę, że te są idealne do pracy :) pozdrawiam.

    Jagna :) dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń